harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

11 gratis vindertips på stribe - hidtil www.sporttjansten.se

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Links
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Hot_news
GigantBruger


Indmeldt: 18. jul 2010
Indlæg: 2506

IndlægSkrevet: Tirs sep 20, 2011 22:44    Emne: 11 gratis vindertips på stribe - hidtil www.sporttjansten.se Besvar, med citat

Jeg har før reklameret for denne svenske side...
Konceptet er man betaler for tips - men dagligt er der en gratisanalyse...

Det seneste år har man også ramt 13 rigtige til over 1 million !
Plus et hestespil til flere millioner...
De kan deres kram.

Mht gratis-spillet:

Nu har man ni dage i streg ramt ! :

odds: 2,60 - 3,40 - 3,65 - 1,90 - 2,05 - 2,10 -1,90 - 2,25 - 2,10 !!!!!!

Fantastisk - intet mindre!
Desværre har jeg brugt mit budget for september Sad så kom ikke med på bølgen...

http://www.sporttjansten.se/Gratis-skadeinfo-pa-sportspel

Sakset den 20/8 :

Vilken vecka vi hade under den här rubriken! Alla ni "friåkare" fick sju drag och alla vann. Det började med Torino 2,60 förra måndagen, fortsatte på tisdagen med Apoel Nicosia till 3,40. I onsdags var det Värmdö som satt till störtsköna 3,65 och på torsdagen bjöd vi på AIK till 1,90! På fredagen rullade sedan Monaco X2 2,05 in. I lördags bjöd vi på Leicester 2,10 och veckan fullbordades med Manchester U 1,90 på söndagen...

...men tro inte att vi har några planer på att sluta vinna! Den nya veckan inleddes med Öster 2,25 - nu är vi uppe i ÅTTA RAKA VINSTSPEL och det är alltså inte direkt några 1,10-oddsare som har lirats.


Idag vänder vi oss till Elitserien i hockey, där ett läckert derby stundar i Globen!

Ifjol inledde AIK derbyserien med två klara segrar innan Djurgården reste sig och vann resterande tre. Nu är förutsättningarna något annorlunda. AIK fick ju ifjol inleda som rejäl underdog men det kortet kan de inte spela på i samma utsträckning nu. Dels med tanke på succén ifjol och dels med tanke på att de nu inlett bra. Vi vill dock inte övervärdera AIK:s inledande fem poäng. Mot Timrå fick de fin utdelning från start och sedan en rätt behaglig resa och i lördags mötte de ett Färjestad som ej var på topp. Viktor Fasth ska sannerligen respekterats och på pappret är AIK förstärkt - vi gillar verkligen värvningen av Videll - men visst kommer AIK när som helst att komma ner på jorden och vi tror att det sker redan ikväll. Djurgården kommer retade efter förlusten mot MODO. Samtidigt var MODO lite väl sågat inför den matchen och vi blev inte jätteförvånade. Överlag är vi klart positiva till Djurgården och dess starka defensiv, och nu inleder de årets derbyserie med mer tacksamma förutsättningarna än ifjol.

Vi tror att Djurgården upprepar fotbollslagets bedrift från igår och sätter stopp för ett även i hockeysammanhang uppsnackat AIK. 2.10 på Djurgårdsettan finns hos såväl Nordicbet som Ladbrokes och det är läge att kliva in!

resultatet blev 4-2 !
_________________
Maybe Mr. Houston doesn´t care for gambling?
Everyone likes to gamble one way or another - even you!
When the stakes are right you´ll gamble.


Sidst rettet af Hot_news Tors sep 22, 2011 19:48, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Hot_news
GigantBruger


Indmeldt: 18. jul 2010
Indlæg: 2506

IndlægSkrevet: Tors sep 22, 2011 19:47    Emne: Update Besvar, med citat

Og så blev det 11 på stribe:

"men tro inte att vi har några planer på att sluta vinna! Den nya veckan inleddes med Öster 2,25 och Djurgården 2.10 på måndagen respektive tisdagen och igår spelade vi över 2,5 mål i mötet mellan Elfsborg och Helsingborg till 1,96.. Matchen slutade 3-2 och därmed har vi bjudit på TIO RAKA VINSTSPEL och det är alltså inte direkt några 1,10-oddsare som har lirats."

"Rosenborg möter ett helt annat försvar än vad de gjort på slutet och vi tror Sogndal har goda möjligheter att stå emot hyggligt här med sin täta defensiv. Sogndal saknar en väldigt viktig offensiv pjäs ikväll som gjort drygt en tredjedel av målen i Ole Jörgen Halvorsen och vi tror de får svårt att göra mål på täta Rosenborg. Det är de två bästa defensiva lagen som möts men det är hög mål-line i denna match baserat på RBK:s resultat på slutet. Vi köper inte det alls utan spelar under 3,5 mål till 1,85 hos nordicbet.com!"

Resultat: 2-1
_________________
Maybe Mr. Houston doesn´t care for gambling?
Everyone likes to gamble one way or another - even you!
When the stakes are right you´ll gamble.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Tors sep 22, 2011 20:21    Emne: Besvar, med citat

Det ser ud at være en rigtig spændene side, som jeg helt sikkert vil bygge ind i forsidens samling af ekspertlinks.

I øvrigt er det rigtig dejligt med en side som formodes at have stort fokus på Svensk bold, de synes at være noget sværere at finde end Norske.

Og så blev jeg på en måde bekræftet i at jeg er blevet bedre til at opsnuse information på nettet og nyttiggøre til dem til at finde gode bets. Jeg var forbi både Rosenborgs og Sogndals hjemmesider og fik ideen til at prøve at bette på en efter Norske forhold målfattig affære. Jeg skrev en kommentar til Bazinga som åbenbart også havde fået denne ide.

Endelig så glæder jeg mig til Oktober hvor jeg både håber og formoder at du kommer tilbage med nye spilkommentarer/analyser. Smile
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Links Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group