harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Fodbold - Catania - Bari

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Dagens Spil Lige På
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Snoppy
Extrembruger

Indmeldt: 10. jun 2004
Geografisk sted: Aarhus

IndlægSkrevet: Søn feb 21, 2021 09:42    Emne: Fodbold - Catania - Bari Besvar, med citat

Følger Bari holdet og de er kommet i en down periode. Sidste runde skulle de vinde overbevisende 2-0 med det hold de har. Vinder 1-0 og score i 89 min. De møder et holder der virkelig har resultaterne med sig og på vej i top 5. Formen siger nr. 4 i stillingen i de sidste 5 spillet kamp. Bari har før tabt vigtige kamp til Catania og ligner et stor kryds.

Fodbold - Italien - Serie C - Group C
15:00 Catania - Bari 2,80 - 3,05 - 2,35 Danskespil

Spilværdi i i 2,80 ligner længe en 1-1 men 2-1 er oplagt i 74 min står der 2-1 god jagt til dem som følger.

Lige mine andre bud:

Fodbold - Italien - Serie C - Group C
15:00 Catania - Bari ciffetips 2-1 odds 9,80 Danskespil

Var ved at tage 0-1 sejr til Bari 0dds 7,00 Danskespil men de tager i dag problem med kantine-holdet der laves skovtur i Bari forsvaret.

Overstående kan krydders med Palermo sejr i dag til odds 2,05 Danskespil holder ikke længe det odds. Ligaens bedste hold lige nu min vurdering.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Dagens Spil Lige På Alle tidspunkter er GMT + 2 timer
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum