harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Hvem syntes det er en god ide at Harmony-odds.dk er startet?

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Afstemninger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  

Syntes du det er godt at Harmony-odds.dk er startet op?
ja
92%
 92%  [ 13 ]
er ligeglad
7%
 7%  [ 1 ]
nej
0%
 0%  [ 0 ]
Totale stemmer : 14

Forfatter Besked
mancun
MesterBruger


Indmeldt: 07. sep 2003
Indlæg: 1536
Geografisk sted: Klippeøen

IndlægSkrevet: Man sep 22, 2008 23:40    Emne: Hvem syntes det er en god ide at Harmony-odds.dk er startet? Besvar, med citat

Jeg syntes det er en god ide at dette site er startet op.
Selvom Tage Lægaard ikke er med her, så skal det nok køre. Laughing

Og mon ikke en debattør og spiller som Kaos også vil være at finde her, med alle sine gode over/under spil, samt nogle gode analyser. Specielt i det strategiske hjørne. Ham kan vi ikke undvære.

Det skal blive spændende at følge udviklingen.
Oddset1 syntes jeg ikke er baseret på den almindelige spiller, men mere for de professionelle.

Vi skal vel også have en tipsturnering her, ligesom dengang vi havde divisionerne? Med op og nedrykning. Det syntes jeg var alletiders.

Held og lykke til alle.

Hilsen Mancun
_________________
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne. Wink
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
cilka
Revisor


Indmeldt: 09. sep 2008
Indlæg: 1875
Geografisk sted: Strandvejen

IndlægSkrevet: Tirs sep 23, 2008 12:07    Emne: Besvar, med citat

Hej mancun.

Jamen jeg findes da endnu, men mit markedsføringsbureau har bedt mig om at ændre navn fra kaos Shocked da de mener, at det strider mod min natur som venlig, regelret og omgængelig. Så nu vil de have, at jeg hedder cilka Idea

Det er iøvrigt det samme bureau, der har en større supermarkedskæde, som kunde Laughing Laughing

Jeg må jo nok udtrykke min tvivl om dette site, da et væsentligt omdrejningspunkt ikke er mere. Og når man primært henvender sig til tidligere HL-brugere, så er det jo en uddøende race - vi er vel efterhånden få, der har været med hele vejen - fra de glade dage, hvor man skulle abonnere på et dødsygt dagblad fra Holstebro for at følge med i spilleklubberne.

Der kan siges og vil blive sagt meget om Tage, men han satte en masse ting igang, som kun en indsjæl som han kunne og med det kontaktnet han har, var alle muligheder til stede for at skabe et supersite. Det lykkedes desværre ikke, men at forsøge at bevare ånden, som blev skabt under Tage er nok naivt.

...........men vi kan da hygge os, så længe det varer, Laughing men regn ikke med mange o/u forslag fra min side. Jeg gider ikke leve op til alverdens krav om "analyser" og hvad ved jeg. Min lille spilleklub klarer sig uden, da vi har fundet ud af, at overskudet ikke bliver større ved at skrive analyser!. Jeg diskuterer dog gerne strategier - og så er jeg igang med en X-konkurrence med den gamle.


vh
kaos - hvem ka´??




.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Færingen
Extrembruger


Indmeldt: 11. sep 2003
Indlæg: 9800
Geografisk sted: Færøerne

IndlægSkrevet: Tirs sep 23, 2008 17:52    Emne: Besvar, med citat

Om det er så eller ikke, så ser jeg siden først og fremmest som et samlingspunkt for de mange brugere på harmony-lobell.dk som pludselig blev "hjemløse".

Og det er allerede rart at se mange "gamle" kendte brugere fra harmony-lobell.dk forum her på dette forum.... - ville næppe selv være aktiv her om ikke der var en relation.

Tror dog saktens også nye brugere kan føle sig hjemme her på siden med tiden. Det kommer jo andet på hvor sjov/indbringende siden vil være for de besøgende. - Synes selv det allerede ser lovende ud, på spil-tips området. Cool
_________________
vh. Færingen (Tips13 million drømmer for 50kr U-3-6-50)
https://www.tipsbladet.dk/spil
http://www.dagbladet.no/oddstips
http://www.transfermarkt.com
https://youtu.be/vDe2ExLI5iA (SpilNuJoke)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12047
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Søn sep 24, 2023 15:02    Emne: Besvar, med citat

I skrivende stund er det 15 år og 1 dag siden, at Mancun oprettede denne afstemning, aflæst:

Citat:
Tirs sep 23, 2008 00:40 Emne: Hvem syntes det er en god ide at Harmony-odds.dk er startet? Besvar, med citat


Det er lidt sjovt at give en status så mange år efter. I indlæg 2 giver Cilka udtryk for, at Harmony-odds næppe vil tiltrække mange brugere, da der er en stor forskel, når det kommer til Tage Lægaard og så dennes netværk. Ikke mindst at nævne, at Tage var meget underholdende. Very Happy

Det er da såmænd også rigtigt i og med at denne side må virke lidt småkedelig. Nu var mit sigte at lave et forum for seriøse spillere alt den stund, at seriøse indlæg var meget efterspurgte i gamle dage inde på Harmony-lobell.

Både her og på mange andre sider og især forum på Bettingadvice er brugeraktivitet bare lav og har været faldende igennem årene og står ikke mål med antal registrerede brugere. Et eksempel fra i dag: Oppe i Dagens Spil Lige På postede jeg et spil ca: 10:30 på et spil i Serie A. Nu her 16:00 er indlægget læst to gange heraf en gang af mig selv.

Det er bare sådan det er. Men det er der ingen grund til at være nedtrykt over, fordi manglende aktivitet er en oplysning i sig selv. Endda en vigtig en af slagsen, for det er netop derfor, at få seriøse er i stand at opnå overskud på bekostning af de mange hobby spillere.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12047
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Man sep 25, 2023 12:03    Emne: Besvar, med citat

Update Mandag den 25/9-2023

Mit nu over 24 timer gamle indlæg er nu oppe på 4 visninger, hvoraf de 2 står jeg selv for.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Afstemninger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group