harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Imponernede kundeservice Unibet!!!!

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Kallemosen40
Ny bruger


Indmeldt: 09. jun 2013
Indlæg: 85
Geografisk sted: Midtjylland

IndlægSkrevet: Fre sep 30, 2016 18:09    Emne: Imponernede kundeservice Unibet!!!! Besvar, med citat

Jeg har været kunde ved Unibet i et års tid, og har altid indbetalt med mastercard, og når jeg skulle lave udtræk, så benyttede jeg mig af Skrill, som de tilbyder, og så virker optinalt for mig.

De første 9 mrd er jeg gået i 0, så har ikke været en "dårlig" kunde, men de sidste 3 mrd er det gået godt, og jeg har lavet et pænt overskud(Dette er ikke pral), men så begynder problemerne.

Første skridt fra deres side er en limit, nu kan jeg spille 2,36øre på 95% af tingende ved dem.

Så tog de et nyt "våbent" i brug i denne uge, jeg kunne ikke udbetale min samlet beløb fra min konto til skrill, pengende forsvandt godt nok, men røg ind på min Unibetkonto igen, dagen efter.

Jeg var i løbende kontakt med deres kundeservice, M og M, og begge to forsikrede mig om, at der var sket en fejl. De tog kontakt til deres finansafdeling og deres sikkerhedsafdeling, alt var i den skønneste orden. Jeg prøvede igen, det samme skete igen, og sådan kørte vi i 10 dage, hvor de holdt mig for nar, så blev jeg kontaktet af dem i dag, deres sikkerhedsafdeling vil ikke lade mig udbetale, da de mistænker mig for at hvidvaske penge, og Unibet tager deres ansvar alvorligt!!

Jeg bad dem om at bevise det, det kunne de ikke, de siger at jeg skal tømme min konto hurtigt, det sker via overførsel til Mastercard, dog er der lige det MEN, at jeg har to udbetalinger hængende fra dem, som nu har været +10 dage undervejs, og de penge er sjovt nok ikke dukket op, men som Unibet siger, så er det ikke deres problem.

En klasse bookmaker!!!

Jeg giver dem 10/10 baller!!!
_________________
Jeg har været indenfor bettingverden i mere end 20 år.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Spørgsmål og diskussion om Bookmakere, Spillebørser etc. samt Bonus-Info Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group