harmony-odds.dk Forum Indeks harmony-odds.dk
Det frie og uafhængige spilleforum
 
 FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Vejledende afstemning om synligheden af delfora

 
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Afstemninger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  

Vil det genere om de fleste delfora kun er synlige efter at brugeren er logget ind?
Ja, jeg foretrækker at kunne se alle delfora uden at være logget ind
0%
 0%  [ 0 ]
Nej, det generer ikke mig
100%
 100%  [ 4 ]
Jeg er ligeglad ( eller har ingen holdning)
0%
 0%  [ 0 ]
Ved ikke
0%
 0%  [ 0 ]
Totale stemmer : 4

Forfatter Besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Lør maj 20, 2017 10:25    Emne: Vejledende afstemning om synligheden af delfora Besvar, med citat

Denne afstemning er afledt af et forslag fremsat af Færingen.

Det går ud på at fjerne synligheden af forummet eller i det mindste store dele af det.

Jeg har som første aktivitet oprettet et gæsteforum kaldet GÆSTEBOGEN.
Dernæst vil jeg kun lade konkurrencerne i Harmony-lobet være synlige for besøgende.

Samtlige de resterende fora vil blive synlige, når en bruger har logget sig ind. Det bliver gjort uanset resultatet af denne afstemning, hvorfor den bare er vejledende. Afstemningsresultatet vil dog have indflydelse på, hvor længe denne "usynlighed" vil vare, hvis der altså skulle være modstand i mod det.

Når sådan noget gøres, så er det for sikre en bedre balance mellem at give og modtage og hvor man skal vise sit engagement ved i det mindste at logge sig ind. Det bør være en overkommelig opgave. Har man glemt sit password, så kan man skrive til Gargamel (mig) og få et nyt.


På sigt har jeg i tankerne i særlig grelle tilfælde at banne brugere for ikke at skrive, men som blot læser med uden at bidrage med noget.

og hvad der kan virke som en joke, men som skal forstås bogstaveligt - de kan vælge at betale et engangsgebyr på 1000 kroner, som vil fritage dem fra at blive bannet.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Færingen
Extrembruger


Indmeldt: 11. sep 2003
Indlæg: 9800
Geografisk sted: Færøerne

IndlægSkrevet: Lør maj 20, 2017 17:07    Emne: Besvar, med citat

Jeg synes de gamle aktive brugere incl. OleH IKKE skal midste adgang til forum - den gamle garde, sagt med andre ord.

Jeg synes det er helt ok at man begrænser nye brugere, og at de som er in-aktive på en eller anden måde - man må også indse at det ikki falder helt naturligt for alle at komme med spilforslag, men de kunne altid komme med en kommentar eller dele viden om skader, karantæner osv.

Synes nye uaktive brugere skal midste adgang til at læse emner i diverse tråde.
_________________
vh. Færingen (Tips13 million drømmer for 50kr U-3-6-50)
https://www.tipsbladet.dk/spil
http://www.dagbladet.no/oddstips
http://www.transfermarkt.com
https://youtu.be/vDe2ExLI5iA (SpilNuJoke)
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Gargamel
Site Admin


Indmeldt: 22. nov 2005
Indlæg: 12046
Geografisk sted: Kgs. Lyngby

IndlægSkrevet: Søn maj 21, 2017 10:00    Emne: Besvar, med citat

Færingen skrev:
Jeg synes de gamle aktive brugere incl. OleH IKKE skal midste adgang til forum - den gamle garde, sagt med andre ord.


Det går naturligvis efter fortjeneste - har en bruger gjort en stor indsats i fortiden og blandt andet delt spil med andre, så er de naturligvis fredet uanset de for tiden er inaktive.

Færingen skrev:
Jeg synes det er helt ok at man begrænser nye brugere, og at de som er in-aktive på en eller anden måde - man må også indse at det ikki falder helt naturligt for alle at komme med spilforslag, men de kunne altid komme med en kommentar eller dele viden om skader, karantæner osv.



Ja - netop. Det er ikke alle som har mod på at komme med spilforslag og det er da derfor også i orden, at de bidrager på anden måde selv live kommentarer er Ok.

Færingen skrev:

Synes nye uaktive brugere skal miste adgang til at læse emner i diverse tråde.


Ok - Nu brugte jeg et lidt for barskt udtryk nemlig at banne sådanne brugere, for de har jo ikke gjort nogen forseelse og man kan jo fortryde sin brugerprofil.

Så er det bedre, at jeg som Admin inaktiverer sådanne brugere og så sender en mail om det og at de kan blive genaktiveret, hvis interessen kommer igen. Jeg har faktisk tænkt på at lave et aktiveringsscript på forsiden, så de selv kan gøre det. Bare det at en sådan inaktiv person lige gider at sætte ind i at gøre det og så gøre det, vil være et tegn på oprigtig interesse i denne side.

Bottomline: Jer er noget træt af spøgelsesbrugere, som blot "pynter" med deres profil i brugerlisten. Nogle har stået der i næsten 9 år og antallet af indlæg er i mange tilfælde 0. Jeg vil gerne sende et signal om, at de bør respektere, at andre brugere poster spil med den tid, det tager. Et mindstekrav vil så være, at de lige logger ind. Går der flere måneder eller endog år uden at vi ser noget til bruger NN. så er denne nok ikke interesseret alligevel og vil så blive fjernet fra brugerlisten. Det vil så også det mest hæderlige overfor spilforslagsskribenten, at NN ikke er der, fordi vedkommende alligevel ikke er interesseret i spilskribentens forslag.
_________________
Joker ( Joaquin Phoenix) skrev:
I used to think that my life was a tragedy, but now I realize, it’s a comedy.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    harmony-odds.dk Forum Indeks -> Afstemninger Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

 
Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group